reklama

Čas do plaviek

Do plaviek: každej žene trvá rôzne dlhý čas kým sa naštve a povie si dosť... Nerada to priznávam ale u mňa sú to plutve. Normalne si ľahneš na bok akože ideš spat a buchne Ťa na chrbte plutva. Plutva prišla v decembri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Do plaviek: každej žene trvá rôzne dlhý čas kým sa naštve a povie si dosť... Nerada to priznávam ale u mňa sú to plutve. Normalne si ľahneš na bok akože ideš spat a buchne Ťa na chrbte plutva. Plutva prišla v decembri. Teda ona prišla skôr ale v decembri som si ju priznala.. Predýchala som šuchajúce sa stehná (šak napudrujem) aj vylievajúce sa brucho (šak dám vyššie rifle) ale plutvu v pyžame proste ne. Nakoľko z crossfitu som sa vždy cítila akoby som v noci na Východnom nádraží v Rači vykladala vagóny, tento krát v mojom živote padlo rozhodnutie na spinning. Ak si myslite, že spinning je taký pohodový výlet po Teplickej na Eske, ste úplné mimo. Prvé dva tréningy ma šetrili takže neutrpeli moje nohy, zadok, ani váha. Po treťom tréningu zliezajúc mokrá, červená, spotená so zlepenými vlasmi a bez obočia, s natrvalo rozkročenými nohami vojdem do šatne, zazriem sa v zrkadle a usúdim, že s týmto ksichtom, vlasmi a skamenenými nohami nezbalím ani Vojta z Hornej Dolnej, tak načo vlastne chudnem? Depresiu som zavŕšila drevnatým kalerábom na večeru a modlitbou, že v budúcom živote chcem byt krásnym vysokým chudým mužom. Od januára som nezjedla nič sladké (ak sa v sne napchávam veterníkmi to sa nepočíta, že?) a nepila nič sladké (ako áno keď Ti do parnej sauny vlezie Janko s pohárom ľadového šampusu fakt nepovieš nie ale musíš to vybicyklovať dvojnásobne). Myslím si, že ženy, ktoré majú malé deti by za diétu a tri tréningy do týždňa mali byt oceňované minimálne dvojnásobne. Skúste denne nakupovať jogurtíky, miláčiky, oreo, horalky, piecť koláče, robiť smotanovo piškótové torty s jahodami a grankom, varte cestoviny so 4 druhmi najtučnejšieho syra, varte paprikáš s haluškami, fazuľovicu s klobásou a údeným a pri pohľade na šťastné papajúce deti ohrýzajte surovú mrkvu!!!! A viete čo ma na tom fakt štve. Že mam opäť svoje, musím uznať, pekne lýtka, podľa trénera už aj pevný zadok a vole tie stehna sa stále šuchajú. Ale vidím svetlo na konci tunela. Možno si to dám odstrániť chirurgicky. A keď už budem pod narkózou nech mi tam hore šupnú také dve troječky. Si zaslúžim a hradiť by to mala zdravotná poisťovňa. Ako nehoda po troch kojeniach a názorná ukážka, že do plaviek sa schudnúť dá. Baby ale len do spodného dielu. Ten horný potom musíte niečím poriadne vypchať. I love you all and peace forever

Daniela Škultétyová

Daniela Škultétyová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blogy sú vyvrcholením pretlaku pocitov a myšlienok, ktoré vnímam. Často jedna silná myšlienka spustí lavínu slov a viet. Nečakajte však ťažké témy o politike či globálnom oteplovaní. Až tak vážne život brať neviem... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu